Enter your price:
PLN
In stock

„Marka” firmy ma znaczną wartość.

Wartość marki jest tym, co określa tę wartość i jest zdefiniowane jako

Premia wartościowa, którą firma generuje z produktu o rozpoznawalnej nazwie, w porównaniu z ogólnym odpowiednikiem

Ta wartość dla wszystkich rodzajów marek jest znacząca i na przykład w 2015 r. Marka Apple została wyceniona na 247 mld USD przezWPP .

W świecie online „Monitorowanie marki” jest niezbędne, a firmy, które NIE inwestują w żadną formę monitorowania marki, muszą ponieść poważne negatywne konsekwencje.

Jak prawidłowo monitorować markę?

Istnieją różne sposoby, w jakie firmy mogą rozpocząć monitorowanie marki, jeśli już tego nie robią, i znacznie zwiększyć wartość, z której czerpią, jeśli już zaczęły coś robić.

Rozwiązania półkowe

Rozwiązania te są ogólne, gromadzą ograniczoną ilość danych i odsprzedają je wszystkim za opłatą. Otrzymujesz te same dane (których nie można dostosować), które dostaje twój konkurent. Wartość, jaką czerpiesz z takich rozwiązań, jest minimalna i przede wszystkim zaspokaja twoje pragnienie posiadania rozwiązania na miejscu, ale nie zapewnia żadnej przewagi konkurencyjnej.

Produkty z półki zajmują się przede wszystkim danymi tekstowymi, a wraz z mnożeniem się kamer w każdym smartfonie, nowsze generowane treści są zwykle oparte na obrazie lub wideo.

Większość firm zaczyna od rozwiązań półkowych i wkrótce zdaje sobie sprawę, że istnieje bardzo ograniczona wartość, którą można uzyskać z takich wycinarek i nieelastycznych rozwiązań.

Rozwiązania niestandardowe

Rozwiązanie stworzone specjalnie dla Ciebie, z myślą o Twoich potrzebach i wymaganiach - całkowicie konfigurowalne do zmieniających się potrzeb - to właśnie obiecujemy.

Wszystko to zazwyczaj wiąże się z wysokimi kosztami i długimi terminami, ale celem ScrapeHero jest zbudowanie tego rozwiązania za bardzo przystępną cenę iw ciągu kilku tygodni. Podczas gdy koszty mogą być wyższe niż w przypadku rozwiązań „off the shelf”, względna wartość, jaką uzyskasz dla swoich dolarów, będzie znacznie i proporcjonalnie wyższa. Czas wprowadzenia produktu na rynek jest znacznie szybszy niż rozwiązań zbudowanych samodzielnie, ponieważ dysponujemy biblioteką gotowych komponentów, które możemy łatwo złożyć, aby zbudować niestandardowe rozwiązanie, zamiast zaczynać całkowicie od zera.

ScrapeHero pomagał dużym firmom w definiowaniu, udoskonalaniu i budowaniu tych niestandardowych rozwiązań, a my również możemy Ci pomóc.

Sztuczna inteligencja na ratunek

Możemy pobrać ogromną ilość treści online - tekst, wideo, obrazy itp. I przetworzyć je przy użyciu najnowszych technik sztucznej inteligencji (AI) i uzyskać znaczące spostrzeżenia oraz zidentyfikować problemy wpływające na markę za pomocą tych technik. Aby przetwarzać treści produkowane w niesamowitym tempie online, potrzebujesz tych AI, Machine Learning (ML), Natural Language Processing (NLP), technologii Computer Vision. Ludzie nie mogą nadążyć za tymi tomami, więc jeśli obecne procesy, rozwiązania lub dostawcy polegają na ludziach, nadszedł czas na zmiany.

Nasze niestandardowe rozwiązania pomagają kuratorom przetwarzać ogromne ilości danych i skupiać się na mniejszej i adresowalnej ilości danych.

Gdzie znaleźć dane do monitorowania marki

Istnieją oczywiste źródła „Monitorowania marki”, które ludzie natychmiast kojarzą z negatywnymi wzmiankami o markach, a największymi źródłami są „Media społecznościowe”.

Istnieje jednak wiele źródeł online, które mają subtelny i może nie tak widoczny wpływ na markę na co dzień. Niektóre z tych źródeł to:

  1. witryny handlu elektronicznego, takie jak Amazon lub eBay (niższa cena, wyższe oceny i pozycja konkurencyjnych produktów)
  2. Fora internetowe (Co mówi się o Twojej marce)
  3. Sprawdzaj witryny takie jak Yelp lub TripAdvisor lub wiele innych witryn niszowych (jaką markę polecają ludzie)
  4. Obszary samooceny w witrynach takich jak Amazon, w których konsumenci mogą przeglądać produkty za pomocą treści wideo lub obrazów
  5. Media społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook itp. (Czy mówią o tobie io tobie?)
  6. Witryny niszowe dedykowane grupie (wyspecjalizowane witryny niszowe mają duży wpływ na podejmowanie decyzji przez konsumentów)
  7. Witryny agregujące dane, takie jak Expedia i inne witryny turystyczne (recenzje i propozycje ulepszeń)
  8. Osoby mające wpływ na Internet i ich zwolennicy (Co mówią o Twojej marce lub o markach konkurencji)
  9. Wiadomości - Globalne i lokalne serwisy informacyjne i gazety publikują utwory, które zazwyczaj przedstawiają negatywne kwestie dotyczące marki, aby przyciągnąć wzrok
  10. Telewizja - Historie badawcze o marce i jej jakości lub szkodzie dla konsumentów są zazwyczaj dość popularnymi segmentami w lokalnej telewizji

Negatywne skutki braku koncentracji na monitorowaniu marki

Niektóre z tych negatywnych konsekwencji braku inwestowania w jakąkolwiek formę monitorowania marki są wymienione poniżej:

  • Rozwodnienie kapitału marki
  • Uszkodzenie marki i nazwy firmy
  • Znaczna utrata sprzedaży z powodu negatywności związanej z marką
  • Utrata udziału w rynku dzięki subtelnej, ale skutecznej wycenie przez konkurencyjne marki, które monitorują swoje marki
  • Utrata udziału w rynku dzięki pozycjonowaniu marki - fizycznie lub wirtualnie w odniesieniu do konkurencyjnych marek
  • Długoterminowy spadek wartości marki i percepcji prowadzący do stagnacji wzrostu i ostatecznego upadku firmy

Koncentrujemy się na „Monitorowaniu marki online” i korzystamy z naszych niesamowitych technologii, aby pomóc firmom monitorować markę online.

Techniki zeskrobywania stron internetowych były i nadal są skutecznie wdrażane w celu monitorowania i gromadzenia informacji w Internecie i prezentowania danych w stosunkowo natychmiastowy sposób, aby umożliwić podejmowanie decyzji na poziomie mikro lub makro przez kierownictwo firmy.

Jeśli jesteś dyrektorem firmy i nie zastanawiałeś się nad korzystaniem z takich usług, jesteś już w tyle za konkurentami. Wykorzystują te techniki od jakiegoś czasu lub ostatnio zwróciły się do takich firm, jak ScrapeHero, aby pomogły w zbudowaniu internetowego rozwiązania do monitorowania marki.

Zadzwoń do nas i wybierz nasze mózgi za darmo - nic nie musisz stracić. Zostań bohaterem w swojej firmie, proponując tę inwestycję szefowi marketingu, sprzedaży, strategii, marki lub wejdź prosto do biura prezesa i wyjdź z promocją!

Similar products

 
Buy now
Enter your price:
PLN
 
Buy now
Enter your price:
PLN