Inteligencja sprzedaży (SI) to zbiór technologii i procesów służących do gromadzenia i analizowania informacji, aby pomóc firmie zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży. Gromadzone są dane na temat perspektyw sprzedaży, konkurencji, produktów z całej sieci, wiadomości i źródeł mediów społecznościowych.
W tym artykule opisano, w jaki sposób Web Scraping może pomóc w „zbieraniu” analizy sprzedaży, a konkretnie, w jaki sposób ScrapeHero może rozszerzyć podstawowe skrobanie w sieci o „czyszczenie i analizę zeskrobanych danych”.
Typowym przykładem tego, jak ScrapeHero może pomóc, jest to, że lojalny kontakt klienta zmienia pracę. Rozsądne firmy wywiadu handlowego będą wiedziały o tej zmianie, wykorzystując usługi zbierania i monitorowania danych firmy ScrapeHero i szybko dotrzeć do tego kontaktu w tej nowej pracy iw rezultacie zarejestrować nowego klienta. Jednocześnie docierają do nowej osoby, która zastąpiła ich kontakt i zbudowała relację i zatrzymała tego klienta.
Firmy, które nie korzystają z analizy sprzedaży, zastanawiają się, dlaczego wciąż tracą interesy.